صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷
در این نشست طرفین استفاده از ظرفیت های یکدیگر برای مقابله با اعضای باندهای قاچاق سلاح و مهمات ، برخورد قاطع با اراذل و اوباش مخل امنیت و آسایش...

به گزارش بولتن نیوز، اولین نشست مشترک مسئولان سازمان اطلاعات انتظامی جمهوری اسلامی ایران با وزارت اطلاعات همزمان با ولادت خجسته سید الساجدین امام سجاد (ع) در "سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران " تشکیل شد.

در این نشست که با حضور وزیر اطلاعات و سرتیپ پاسدار محمد بابایی رئیس سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی کشور و برخی مدیران دو مجموعه برگزار شد، بر ضرورت تعمیق فعالیت های مشترک، تبادل تجارب تاکید شد.

در ادامه نشست طرفین استفاده از ظرفیت های یکدیگر برای مقابله با اعضای باندهای قاچاق سلاح و مهمات ، برخورد قاطع با اراذل و اوباش مخل امنیت و آسایش جامعه و مبارزه با نفوذ فرهنگی و برخورد با قاچاق ارز و مفاسد اقتصادی را ضروری دانستند و بر برخورد قاطع باهرگونه پدیده ناامنی در جامعه تاکید کردند.

برچسب ها: اراذل ، اوباش

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :