صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
عضو ستادملی مقابله با کرونا گفت:
بررسی‌های انجام شده در موج ششم کرونا نشان می‌دهد، پس از ابتلای افراد به بیماری اُمیکرون، عوارض ناشی از بیماری برای کسانی....

به گزارش بولتن نیوز، دکتر مسعود مردانی  گفت: در این بررسی بیمارانی که به شدت بدحال بودند وقتی می‌پرسیدیم که چند تا از دُز‌های واکسن کرونا را تزریق کرده اید. پاسخشان منفی بود و می‌گفتند هیچ یک از واکسن‌های کرونا را دریافت نکرده اند.

دکتر مردانی با اعلام اینکه هنوز هم برای دریافت واکسن کرونا دیر نشده است گفت: در مطالعه‌ای که داشتیم، خانواده‌هایی بودند که یکی از اعضا آن واکسن نزده بود، اما بقیه اعضاء خانواده در برابر کرونا واکسینه شده بودند، با این حال همه آن‌ها اُمیکرون گرفته بودند.

وی افزود: از جمع خانواده‌های اینچنینی کسانی که واکسن زده بودند، بیماری آسان‌تر رفع شده بود، اما فردی که واکسن نزده بود دچار درگیری سخت بیماری شده بود.

دکتر مردانی به هموطنان توصیه کرد، با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی افراد جامعه با مراجعه به مراکز واکسیناسیون فرایند واکسینه شدن خود را در برابر کرونا تکمیل کنند.
آمار‌ها نشان می‌دهد از جمعیت ۱۴ میلیون نفری تهران، ۳ میلیون نفر هنوز واکسن نزده اند.

منبع: واحدمركزي خبر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :