صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۸۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
وزیر ورزش و جوانان پس از برگزاری جشن ملی واگذاری سهام سرخابی‌ها دقایقی با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال گفت‌وگو کرد.

به گزارش بولتن نیوز، حمیدرضا سجادی وزیر ورزش و جوانان پس از پایان جشن ملی واگذاری سهام سرخابی در محوطه بیرون هتل المپیک و زیر بارش باران امشب تهران، دقایقی با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال گفت‌وگو کرد.

سجادی در بین صحبت‌های خود با مدیرعامل استقلال اشاره کرد که حتماً اوایل هفته آینده درخواست آجورلو عملی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :