صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
دیدار دو تیم مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش بولتن نیوز، دیدار دو تیم مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان ساعت ۱۵ به میزبانی رفسنجانی‌ها برگزار شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

میثم تیموری در دقیقه یک با متوقف کردن مهاجم نفت مسجدسلیمان در موقعیت تک به تک توسط داور این دیدار با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

با وجود حملات نصف و نیمه دو تیم، توپی وارد دروازه‌ها نشد و این تک امتیاز بی اثر به حساب دو تیم واریز شود.

شاگردان فکری ۱۳ امتیازی و رده پانزدهمی هستند و در مقابل مس رفسنجان ۳۴ امتیازی است و موقتا جایگاه چهارم خود را حفظ کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :