صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۷۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، با فروکش کردن نسبی موج ششم کرونا با اُمیکرون، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از ۱۸۴ شهر در هفته گذشته به ۱۴۸ شهر کاهش یافت.

به گزارش بولتن نیوز، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، با فروکش کردن نسبی موج ششم کرونا با اُمیکرون، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از ۱۸۴ شهر در هفته گذشته به ۱۴۸ شهر کاهش یافت.

کماکان تاکید اصلی بر تکمیل واکسیناسیون (سه نوبت در افراد بالای ۱۸ سال)، واکسیناسیون در کودکان و مادران باردار و نیز رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است.

بر اساس آخرین وضعیت رنگبندی شهرستان‌ها، در حال حاضر ۱۴۸ شهر در وضعیت قرمز، ۱۹۶ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۰۱ شهر در وضعیت زرد و سه شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری میزان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :