صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
فصل دوم مجموعه ۴۰ قسمتی «نجلا» از یکم فروردین سال ۱۴۰۱ تا پایان ماه رمضان روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد.

به گزارش بولتن نیوز، مجموعه ملودرام «نجلا» به عنوان سریال نوروزی شبکه سه از ابتدای فروردین ۱۴۰۱⁩ پخش خواهد شد.

فصل دوم مجموعه ۴۰ قسمتی «نجلا» از یکم فروردین سال ۱۴۰۱ تا پایان ماه رمضان روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد.

تصویربرداری فصل دوم سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و به تهیه‌کنندگی سعید سعدی از ابتدای تابستان ۱۴۰۰ آغاز شده بود و در لوکیشن‌های مختلفی مانند جنوب تهران، آبادان و خرمشهر، زندان و تعدادی از شهر‌های کشور عراق مانند کربلا تولید شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: نجلا ، شبکه سه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :