صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان در حاشیه مذاکرات رفع تحریم‌ها به وین سفر کرده است.

به گزارش بولتن نیوز، این سفر جهت انجام رایزنی‌های فنی بین جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی صورت گرفته است.

این سفر در حالی انجام می‌شود که نشست دوره‌ای شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی به زودی برگزار خواهد شد.

کمالوندی چندی پیش نیز به وین سفر و با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار و گفتگو کرد که متعاقب آن درباره نصب دپربین های آژانس در مجتمع تسای کرج توافق شد.

علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد ایران نیز اخیرا با رافائل گروسی مدیرکل آژانس در وین دیدار و گفتگو کرد.

منبع: ایرنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :