صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
۲۱ مسافر مصدوم شدند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از مصدوم‌شدن ۲۱ نفر در پی واژگونی اتوبوس مسافربری در محور ایرانشهر ـ بم خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، کامران کردی  در ایرانشهر اظهار داشت: ساعت 7:30 صبح امروز گزارش واژگونی اتوبوس مسافربری در محور ایرانشهر ـ بم به مرکز پیام اورژانس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اعلام شد که بلافاصله آمبولانس‌های عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با اشاره به اینکه در جریان این حادثه ٢١ نفر از مسافران مجروح شده‌اند، گفت: مصدومان توسط هفت دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان «خاتم الانبیاء(ص)» ایرانشهر منتقل شدند که حال عمومی هشت نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: اتوبوس ، مسافربری

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :