صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
از سوم تا پنجم اسفند؛
مجموعه کنسرت های تک نوازی «نغمه روشن» طی روزهای سوم تا پنجم اسفند ماه در تالار رودکی تهران میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی است.

به گزارش بولتن نیوز، «نغمه روشن» نام رویدادی است که به همت یک مجموعه خصوصی با همراهی بنیاد رودکی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود و سعید برزی با حضور هنرمندان عرصه نوازندگی موسیقی ایرانی از سوم تا پنجم اسفند در تالار رودکی برگزار می‌شود.

در این پروژه ارژنگ سیفی‌زاده به عنوان مشاور هنری «نغمه روشن» را یاری می‌کند.

در این مجموعه کنسرت‌ها در شب اول شهرام غلامی نوازنده عود، نگار خارکن نوازنده کمانچه و علی‌اصغر عربشاهی نوازنده تار روی صحنه می‌روند.

شب دوم با رباب‌نوازی پریسا پولادیان آغاز می‌شود و در ادامه سیاوش ایمانی با تار و آریا محافظ با سنتور به استقبال مخاطبان می‌روند. ضمن اینکه پایان‌بخش «نغمه روشن» در شب سوم، تکنوازی سه‌تار سپیده مشکی و نی‌نوازی هوشمند عبادی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: رودکی ، هنرمندان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :