صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
روز دوم از هفته بیست‌و‌سوم بوندس‌لیگا با برتری خانگی کلن برابر اینتراخت فرانکفورت به پایان رسید.

به گزارش بولتن نیوز، در آخرین بازی از شب دوم از هفته بیست‌و‌سوم بوندس‌لیگا، امشب (شنبه) تیم فوتبال کلن با نتیجه یک بر صفر بر اینتراخت فرانکفورت غلبه کرد. آنتونی مودست در دقیقه 84 تنها گل این بازی را زد تا کلن با 35 امتیاز به رده ششم جدول صعود کند.

فردا دو بازی دیگر در بوندس‌لیگا برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت 18 به وقت تهران بایرن مونیخ میزبان گروتر فورث است و در بازی دوم از ساعت 20 دورتموند از مونشن‌گلادباخ پذیرایی می‌کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :