صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
جناب‌خان از پنجشنبه این هفته و بعد از یک‌ماه دوری، به برنامه خندوانه می‌آید. این خبر شب گذشته در اکانت رسمی اینستاگرام خندوانه....

به گزارش بولتن نیوز، محمد بحرانی در این گفتگو از ابتلا به التهاب گوش و حنجره و اومیکرون در یک ماه گذشته خبر داد و گفت:«به دلیل استفاده زیاد از هدفون و حجم بالای صدا، دچار التهاب گوش و بعد از آن التهاب در حنجره شدم طوری که پزشک توصیه کرد حتی با تلفن صحبت نکنم. کمی بعد هم اومیکرون گرفتم و همه این‌ها باعث شد تا این مدت جناب‌خان در برنامه نباشد».


در ادامه بعد از خبر سلامتی بحرانی، رامبد جوان و محمد بحرانی اعلام کردند که پنجشنبه، ۲۸ بهمن، برنامه خندوانه با حضور جناب‌خان و در شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.


غیبت عروسک جناب‌خان پس از برنامه ۲۲ دی‌ماه خندوانه و به دلیل بیماری محمد بحرانی آغاز شده بود.

منبع: واحدمركزي خبر
برچسب ها: جناب‌خان ، اومیکرون

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :