صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۴۳۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
وزیر اقتصاد:
وزیر امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد که براساس گزارش بانک‌های دولتی طی سه هفته اخیر بیش از ۶۵ هزار نفر بدون ضامن از وام‌های خرد استفاده کرده‌اند.

به گزارش بولتن نیوز،سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که براساس گزارش بانک‌های دولتی طی سه هفته اخیر بیش از ۶۵ هزار نفر بدون ضامن از وام‌های خرد استفاده کرده‌اند.

وی افزود: در کنار دستورالعمل تشویقی و با همکاری مدیران عامل بانک‌ها با متخلفان نیز برخورد شد و تسهیل شرایط وام خرد برمبنای اعتبارسنجی با جدیت ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: وام ، بدون ضامن

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
مرتضی
|
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
تاریخ : ۲۹ - بهمن - ۱۴۰۰
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ – ۱۹:۳۰
ماجرای وام بدون ضامن بازنشستگان / شما دریافت کردید؟
ماجرای وام بدون ضامن بازنشستگان / شما دریافت کردید؟قراربود بازنشستگان تنها با ارائه فیش حقوقی و نامه کسر از حقوق بتوانند وام ۵۰ تا ۱۰۰میلیونی بدون ضامن دریافت کنند. اما برخی از بانک‌ها از بازنشسته‌ها فیش حقوقی بالای ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌خواهند.
واین درحالی است که حقوق بنده بالای ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است متاسفانه هنوز هم وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن را به من ندادند چرا؟
مرتضی – بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :