صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
لالیگا /
آخرین بازی از هفته بیست‌و‌چهارم لالیگا با پیروزی خانگی تیم‌ فوتبال مایورکا برابر اتلتیک بیلبائو همراه بود.

به گزارش بولتن نیوز، هفته بیست‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (دوشنبه) با برگزاری یک بازی میان تیم‌های مایورکا و اتلتیک بیلبائو به پایان رسید که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود مایورکای میزبان تمام شد.

در این مسابقه ابتدا مایورکا با گلزنی سویا در دقیقه 22 از روی نقطه پنالتی و رودریگس در دقیقه 30 با دو گل از حریف خود پیش افتاد اما میهمان باسکی با دو گلی که در عرض دو دقیقه به ثمر رساند، کار را به تساوی کشاند.

گل نخست این تیم توسط گارسیا در دقیقه 59 و دومین گل آن هم به وسیه برنگوئر در دقیقه 61 رقم خورد. با این حال مایورکا توانست هر سه امتیاز بازی را از آن خود کند چرا که بازیکن ژاپنی‌اش تاکه‌فوسو کوبو در دقیقه 88 سومین گل را برای تیم میزبان زد.

با این نتیجه اتلتیک بیلبائو با 34 امتیاز در جایگاه هشتم جدول باقی ماند. مایورکا اما به لطف این پیروزی 26 امتیازی شد و با 2 پله صعود و در رده پانزدهم ایستاد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: اسپانیا ، سویا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :