صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۴۳۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
مستند تلویزیونی «طراحی کووید» به‌زودی روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

به گزارش بولتن نیوز، مستند «طراحی کووید» با موضوع منشأ پیدایش ویروس کرونا، چهارشنبه ۲۷ بهمن بعد از خبر ساعت ۱۹ روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

این مستند تلویزیونی که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده، با هدف بررسی ابعاد آشکار و پنهان پیدایش ویروس کرونا تولید شده و به همت مجموعه «سفیر فیلم» ترجمه و خلاصه شده و جهت پخش در اختیار شبکه سه سیما قرار گرفته است.

در ادامه پخش این مستند، میزگردی جهت بررسی سایر مستندات و مدارک در زمینه ماهیت و منشأ ویروس کرونا و مسائل مربوط به جنگ‌های بیولوژیک و با حضور مسعود سلیمانی رئیس دانشکده فن‌آوری‌های نوین دانشگاه شهید بهشتی و خوش چشم کارشناس مسائل بین الملل پخش خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: کووید ، مستند

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
سید
|
|
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
تو را به خدا درخواست کنید که بازپخش آن دوباره پخش شود و تو را به خدا دنبال راهکار های اساسی برای مبارزه با این ویروس باشیم نه اینکه در زمین آنها بازی کنیم که به اهدافشون برسند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :