صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
خاندوزی:
‏وزیر اقتصاد گفت: بر اساس گزارش بانک های دولتی، طی ۳ هفته اخیر بیش از ۶۵ هزار نفر ‎بدون ضامن از وام های خرد استفاده کرده‌اند.

به گزارش بولتن نیوز، آقای خاندوزی در توئیتی نوشت: بیش از ۶۵ هزار نفر ‎بدون ضامن از وام های خرد استفاده کرده‌اند و در کنار دستورالعمل تشویقی و با همکاری مدیران‌عامل بانک ها، با متخلفان نیز برخورد شد.

به گفته وزیر اقتصاد، تسهیل شرایط ‎ وام خرد بر مبنای ‎اعتبارسنجی با جدیت ادامه خواهد داشت.

روز گذشته رئیس بانک مرکزی گفته بود: بلوکه کردن بخشی از تسهیلات اعطایی به مشتریان، در قالب انواع سپرده‌ها توسط بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی ممنوع است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :