صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
مسوول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی یزد گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر یزد به جیرفت در جاده کمربندی حومه شهر ۱۹ نفر زخمی شدند.

به گزارش بولتن نیوز، سیدحسین طباطبایی شنبه شب  افزود: این حادثه ساعت ۱۹:۴۷ دقیقه امروز در حوالی پل شهید تقوی اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: زخمی‌های این حادثه از سوی نیروهای اورژانس به بیمارستان‌های شهید رهنمون یزد و شهید بهشتی تفت منتقل شدند.

مسئول روابط‌ عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی یزد گفت: علت بروز این حادثه توسط مسوولان امر در حال بررسی است که بزودی اعلام می‌شود.

طباطبایی تصریح کرد: رعایت احتیاط و نکات ایمنی به خصوص در شرایط بارانی توسط رانندگان در کاهش حوادث موثر است.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و بالعکس تردد می‌کنند.

منبع: ایرنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :