صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
لیگ برتر انگلیس /
دیدارهای هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی تیم‌های قرمزپوش لندن و مرسی‌ساید دنبال شد.

به گزارش بولتن نیوز، در آخرین شب از دیدارهای هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) دو بازی همزمان از ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین بازی لیورپول با نتیجه 2 بر صفر میهمان خود لسترسیتی را شکست داد.

گل نخست این بازی را دیو‌گو ژوتا در دقیقه 34 به ثمر رساند. دومین گل لیورپولی‌ را هم همین مهاجم پرتغالی در دقیقه 87 زد تا قرمزپوشان مرسی‌ساید با کسب پانزدهمین برد در بیست‌و‌سومین بازی فصل خود 51 امتیازی شوند و ضمن تثبیت جایگاه‌شان در رده دوم جدول فاصله خود را با منچسترسیتی به 9 امتیاز کاهش دهند.

در دیگر بازی هم آرسنال با نتیجه یک بر صفر میزبان خود ولورهمپتون را شکست داد که تنها گل این بازی را گابریل در دقیقه 25 به ثمر رساند. آرسنال در حالی موفق به کسب سه امتیاز این بازی شد که از دقیقه 69 با اخراج مارتینلی 10 نفره شده بود.

آرسنال هم با این نتیجه دوازدهمین برد فصل خود را کسب کرد تا با 39 امتیاز، به رده پنجم جدول صعود کند و با دو بازی کمتر (22 بازی) بالاتر از منچستریونایتد قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: انگلیس ، لسترسیتی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :