صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از کشف حدود ۶ تن گوشت و مرغ غیربهداشتی خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، سرهنگ نادر مرادی با اعلام خبر کشف حدود 6 تن گوشت و مرغ غیر بهداشتی، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی گوشت و مرغ به صورت غیر بهداشتی در یک انبار بزرگ در محله "فردوس"،‌ مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران با انجام بررسی‌های تخصصی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل کردند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران افزود: روز گذشته پس از هماهنگی‌های قضائی، تیمی از مأموران این پلیس به نشانی اعلامی اعزام شده و در بازرسی از این محل پنج تن و 850 کیلو گوشت و مرغ که فاقد مجوزهای لازم از اداره بهداشت بودند و در یک محیط غیربهداشتی دپو و نگهداری شده بود، کشف و برای بررسی‌های بیشتر به اداره دامپزشکی شهر تهران تحویل شد.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از گوشت و مرغ‌های موجود در این انبار به علت فقدان محیط مناسب سردخانه‌ای فاسد و غیرقابل استفاده شده بود، تصریح کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر و به جرم ارتکابی معترف شدند.

این مقام انتظامی به پلمب این انبار اشاره کرد و گفت: کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را 20 میلیارد ریال محاسبه کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: گوشت ، فردوس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :