صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
به دنبال شیوع سویه اُمیکرون در کشور و روند تصاعدی مبتلایان آن، فوتی‌های ناشی از کرونا که پس از فروکش موج پنجم، مدتی در کانال دو رقمی قرار داشت، در ۲۴ ساعت گذشته و پس از حدود ۶۰ روز، مجددا سه رقمی شد.

گروه اجتماعی: بنابر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۹ هزار و ۸۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۷۰۶ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۶۱۹ هزار و ۸۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۹۳۴ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۱۷۱ هزار و ۵۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

دو هزار و ۶۱۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۵ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۸۳۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۵۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۶۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :