صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد بخشودگی جرایم معاینه فنی تاکسی‌های فرسوده در نوبت نوسازی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش بولتن نیوز، سیدعلی محتشمی پور در مورد جرایم معاینه فنی تاکسی‌های در نوبت نوسازی گفت: تاکسیرانانی که در طرح نوسازی خودروهای خود ثبت نام کردند و دارای برگه ثبت نام در سامانه نوسازی هستند در صورتی که این برگه توسط سازمان تاکسیرانی مهر شده باشد، زمانی که می خواهند برای تسویه حساب جرائم راهنمایی و رانندگی اقدام کنند با ارائه این برگه مشمول بخشش جرایم معاینه فنی از تاریخ اقدام به نوسازی می شوند.

وی افزود: بخشش جرایم معاینه فنی خودروهای فرسوده به شرطی به رانندگان تعلق می گیرد که در سامانه نوسازی ثبت نام کرده باشند و برگه ثبت نام نیز توسط سازمان تاکسیرانی مهر شده باشد تا بر این اساس جرایم معاینه فنی خودروی فرسوده از تاریخ ثبت نام نوسازی تا تسویه حساب جرایم بخشیده شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: تاکسی‌ ، معاینه فنی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :