صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
قهرمان مسابقات دونفره تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال گفت: بعد از تور جهانی کیش در رقابت‌های بین المللی اسلام آباد شرکت می‌کنم.

به گزارش بولتن نیوز، یونس طلاور با اعلام این مطلب که مسابقات تور جهانی زیر 18 سال کیش از سطح بالایی برخوردار بود گفت: مسابقه خیلی خوبی بود خدا را شکر بعد از پنج سال این مسابقات از سطح 5 به 4 ارتقاء پیدا کرد.

وی افزود: بازیکنان خیلی خوبی از سایر کشورها شرکت کرده بودند و من هم توانستم در بخش دو نفره اول شوم و امیدوارم همینگونه پیش بروم.

تنیسور قهرمان مسابقات تور جهانی زیر 18 سال درخصوص مسابقات دو نفره اظهار داشت: در بخش دونفره مسابقات با الیاس فهیم بازی کردم که خوشبختانه با هم هماهنگ شده بودیم و در هفته اول هم قهرمان شدیم و توانستیم در این مسابقه هم پیروز شویم.

وی درباره برنامه‌های آینده خود گفت: هفته آینده در مسابقات بین المللی اسلام آباد شرکت می‌کنم که گرید پنج است و امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: مسابقات ، تنیسور

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :