صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
لالیگا /
سبزوسفیدپوشان آندلس در یک بازی خانگی مقابل زیردریایی زرد تن به شکست دادند که این نتیجه علاوه بر زیردریایی زرد، بارسایی‌ها را هم خوشحال کرد.

به گزارش بولتن نیوز، در ادامه بازی‌های هفته بیست‌و‌سوم لالیگا، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال رئال بتیس در ورزشگاه بنیتو ویامارین با نتیجه 2 بر صفر به میهمان خود ویارئال باخت.

در این بازی پائو تورس و اتینه کاپوئه به ترتیب در دقایق 41 و 83 گلزنی کردند تا ویارئال نهمین پیروزی فصلش را کسب کند و با 35 امتیاز به رده ششم جدول صعود کند. تیم رئال بتیس هم با 40 امتیاز در رده سوم باقی ماند. این بهترین نتیجه برای بارسلونایی بود که امروز اتلتیکومادرید را شکست داد و با صعود به رده چهارم حالا در فاصله 2 امتیازی بتیس قرار دارد.

در آخرین بازی امشب لالیگا از ساعت 23:30 به وقت تهران رئال مادرید صدرنشین میزبان گرانادا است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: لالیگا ، ویارئال

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :