صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
سرمربی ایتالیابی تیم فوتبال الغرافه قطر صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ را تبریک گفت.

به گزارش بولتن نیوز، الغرافه امشب در ادامه لیگ ستارگان قطر به مصاف السد، صدرنشین رقابت‌ها خواهد رفت آن هم در شرایطی که هافبک ایرانی تیمش را در این بازی در اختیار ندارد.

آندره‌آ استراماچونی سرمربی الغرافه در این خصوص گفت: در انتظار مشخص شدن وضعیت عزت اللهی هستیم که تیم ملی ایران را در بازی‌های اخیر همراهی کرد. صعود ایران به جام جهانی قطر را تبریک می‌گویم و امیدوارم در بازی بعدی سعید را در اختیار داشته باشیم. سعید بلافاصله پس از بازگشت از ایران باید قرنطینه شود و امیدوارم بتوانیم در بازی بعدی از این بازیکن استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :