صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
مدیر بحران شهرستان ورامین گفت: برخورد قطار با یک دستگاه خودروی وانت در ورامین منجر به مصدوم شدن ۶ نفر و خروج قطار از ریل شد.

به گزارش بولتن نیوز، علیرضا ابراهیمی روز شنبه گفت: عوامل امدادی شهرستان ورامین با اطلاع از وقوع حادثه برخورد قطار با یک دستگاه وانت بار در تقاطع موسوم به باغخواص سریعا به محل اعزام و نسبت به ایمن سازی منطقه اقدام کردند.

وی افزود: در این حادثه ۶ نفر به شدت مصدوم شدند که پس از اقدامات اولیه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی اظهار داشت: تا کنون فوت هیچ یک از سرنشینان خودرو اعلام نشده است.

ابراهیمی تصریح کرد: در این حادثه قطار از ریل خارج شده که اقدامات اولیه برای بازگشایی مسیر در حال انجام است.

راه آهن سراسری تهران- مشهد در عبور از ورامین، جاده‌های روستایی جنوب این شهرستان را در چند نقطه قطع می‌کند که به دلیل تکمیل نشدن پروژه‌های زرگذر و روگذر، خودروها مجبورند در مناطقی مانند تقاطع باغخواص، قاسم آباد و روستای قلعه بلند از روی ریل عبور کنند که این امر هر از چندگاهی موجب بروز حادثه برخورد قطار با خودروها و یا عابران می‌شود.

ورامین در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: خبر آنلاین
برچسب ها: وانت بار ، قطار

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :