صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۰۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
معاون درمان وزارت بهداشت؛
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: با توجه به گسترش سویه اومیکرون، نگرانی از افزایش موارد بستری و ایجاد پیک جدید در هفته های آینده وجود دارد.

گروه اجتماعی: سعید کریمی، با اشاره به اینکه پیک سویه اومیکرون در حال افزایش است، افزود: سرایت این سویه شدید بوده و بیمارستان‌های کشور ضمن آمادگی کامل، باید دستگاه‌های اکسیژن، ونتیلاتور و همچنین دارو به میزان کافی در دسترس داشته باشند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از مهر، وی تصریح کرد: تنها نگرانی ما رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم است و اگر شرایط بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدین منوال ادامه یابد در هفته‌های آتی شاهد افزایش آمار بستری و مرگ و میرها خواهیم بود.

کریمی بر لزوم اهتمام مردم به واکسیناسیون تأکید کرد و ادامه داد: مقاومت در برابر اومیکرون با تزریق دوز اول و دوم فقط ۱۰ درصد است، اما دوز سوم سبب می‌شود تا مقاومت در برابر این سویه به ۸۰ درصد برسد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :