صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
یک کارشناس بازار میوه گفت: نگه داشتن سیب زمینی‌ها در انبار، صادرات و سردی هوا قیمت سیب زمینی‌ را افزایش داده است.

به گزارش بولتن نیوز، جواد باقری در پاسخ به این سوال که چرا قیمت سیب‌زمینی افزایش یافته است؟ گفت: در حال حاضر دوره کشت و برداشت سیب‌زمینی تمام شده و هر چه سیب‌زمینی داریم در انبارها قرار گرفته‌اند و دست عده‌ای خاص است.

وی ادامه داد: چون سیب زمینی‌ها انبار شده است اگر انبارداران عرضه را کم کنند و تقاضا بالا باشد قیمت‌ها بالا می رود.

این کارشناس بازار میوه تصریح کرد: البته صادرات و سردی هوا هم در این افزایش قیمت‌ سیب زمینی اثرگذار بوده است.

باقری در پایان اظهار کرد: سیب‌زمینی امروز در میدان مرکزی میوه‌و تره‌بار با قیمت هر کیلو ۱۴ تا ۱۵ هزار تومان به صورت عمده خرید و فروش شده است که قیمت آن برای مصرف کننده بیش از ۱۵ هزار تومان خواهد شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سیب‌زمینی ، میوه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :