صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۵۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳
نادر طالب‌زاده دبیر جشنواره فیلم عمار در بیمارستان بستری شد.
در حال حاضر طالب‌زاده در سی‌سی‌یو به سر می‌برد و به دعای مردم برای شفای سریع‌تر نیازمند است.
به گزارش بولتن نیوز، محمدرضا شهبازی مجری مراسم افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار، گفت: نادر طالب‌زاده دبیر دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بیمارستان بستری شده است.
 
او اعلام کرد: در حال حاضر طالب‌زاده در سی‌سی‌یو به سر می‌برد و به دعای مردم برای شفای سریع‌تر نیازمند است.
منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :