صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۵۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: آتش سوزی در یکی از مسافرخانه های اهواز در بامداد روز دوشنبه یک کشته و ۲ مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش بولتن نیوز، عارف شرهانی اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۲:۰۶ دقیقه بامداد امروز دوشنبه رخ داد و نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ با یک دستگاه آمبولانس برای امداد رسانی به مصدومان و انجام اقدامات درمانی اولیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این آتش سوزی ۲ نفر دچار گازگرفتگی شدند که به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند و یک فرد ۳۰ ساله در صحنه فوت شد.

۶۸ پایگاه جاده‌ای و ۴۴ پایگاه شهری اورژانس ۱۱۵ زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز فعال هستند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: آمبولانس ، اورژانس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :