صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۵۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
سرمربی سابق تیم فوتبال الرجای مراکش با اظهار تاسف از شرایط این تیم گفت: متاسفانه سرمربی بلژیکی با یک قرارداد...

به گزارش بولتن نیوز، سعد الشابی که به دلیل اختلاف با مدیران باشگاه الرجاء با وجود کسب نتایج موفق از این تیم جدا شده و جای خودش را به ویلموتس داد؛ در این خصوص گفت: موضوعات بسیار عجیب و نگران کننده‌ای در قرارداد ویلموتس با الرجاء دیده می‌شود. به طور مثال در صورت انتقال هر بازیکنی از این باشگاه به اروپا ویلموتس 10% از مبلغ قرارداد را دریافت می‌کند.

وی افزود: هدف ویلموتس در این قرارداد فقط دریافت پول از باشگاه است و در اینجا هیچ هدف دیگری ندارد. او با زیرکی بندی را در قراردادش قرار داده که هر وقت بخواهند برکنارش کنند، باید حقوق 4 ماه را به وی پرداخت کنند. هیچ موضوع و نکته ورزشی در این قرارداد دیده نمی‌شود و فقط به مسائل مادی و منافع خودش فکر کرده است.

ویلموتس که در آستانه برکناری از هدایت الرجا قرار گرفته با استفاده از بندهای قرارداد خودش تلاش می‌کند سرنوشت قراردادی که با فدراسیون فوتبال ایران منعقد کرد را برای الرجاء رقم بزند، هر چند به نظر می‌رسد مراکشی‌ها هوشمندتر از مسئولان فدراسیون فوتبال در این زمینه اقدام کرده‌اند و حداقل به جای غرامت 8 میلیون یورویی با پرداخت 200 هزار دلار می‌توانند به این همکاری پایان دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :