صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۵۷۶۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
سفارت ژاپن در تهران اعلام کرد که دولت ژاپن تعداد ۷۰۰ هزار دوز واکسن آسترازنکا ساخت این کشور را به جمهوری اسلامی ایران اهدا می کند.

به گزارش بولتن نیوز، هایاشی وزیر امور خارجه ژاپن اعلام کرد که دولت ژاپن تعداد ۷۰۰هزار دوز واکسن آسترازنکا ساخت ژاپن را از طریق ساز و کار کوواکس به دولت جمهوری اسلامی ایران اهدا خواهد کرد.


بدین ترتیب تعداد کل واکسن های اهدایی ژاپن به حدود ۶/۳ میلیون دوز خواهد رسید.


ما امیدواریم اهدای این واکسن ها در کنار دیگر کمک های اضطراری ژاپن به ایران به ارزش ۴۰ میلیون دلار شامل اهدای ۶ دستگاه ام آر آی به استان های تهران، خوزستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و چهار محال و بختیاری در مهر ماه سال جاری و همچنین تهیه ۱۴ دستگاه سی تی اسکن و تجهیزات پزشکی پیشرفته دیگر، نقش مهمی در مبارزه با کرونا در قالب همکاری ژاپن و ایران داشته باشد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: آسترازنکا ، ایران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
سلام گرگ بی طمع نیست از این قبیل کشورها چه خیری به کسی رسیده که حالا شدند اهداء گر . یک تامل هم بد چیزی نیست !!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :