صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۵۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
فیلم های سینمایی «بَلیط» و «۵۲ هرتز» موفق به دریافت پروانه نمایش شدند.

به گزارش بولتن نیوز، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم «بَلیط» به تهیه کنندگی سیدعلیرضا سجادپور وکارگردانی مرتضی رحیمی و «۵۲ هرتز» به تهیه کنندگی ابراهیم اصغری و کارگردانی سجاد شهریاری موافقت کرد.

قابل ذکر است، فیلم سینمایی «۵۲ هرتز» در شورای بازبینی قبلی دیده شده و پس از انجام اصلاحات، پروانه نمایش آن صادر شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :