صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۵۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
ژوله در مقام داور به تلویزیون بازگشت
برنامه افتتاحیه مسابقه استندآپ کمدی «خنداننده‌شو» روز سه‌شنبه، ۳۰ آذرماه، همزمان با شب یلدا از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

به گزارش بولتن نیوز، حسن معجونی، امیر مهدی ژوله و رامبد جوان، مسابقه «خنداننده‌شو ۳» برنامه «خندوانه» را داوری می‌کنند.

برنامه افتتاحیه مسابقه استندآپ کمدی «خنداننده‌شو» روز سه‌شنبه، ۳۰ آذرماه، همزمان با شب یلدا در شبکه نسیم روی آنتن می‌رود و پس از آن، در شب‌های چهارشنبه و پنجشنبه، بخش اول رقابت کمدین‌ها آغاز می‌شود.

درسری تازه این مسابقات بیست شرکت‌کننده در پنج مرحله با یکدیگر رقابت می‌کنند و در نهایت یک کمدین در جریان این مسابقه با رای داوران و مردم، کمدین برتر می‌شود.

میثم درویشان‌پور و علی صبوری، کمدین‌های برتر سری اول و دوم «خنداننده‌شو» بودند.

«خندوانه» از یک‌شنبه تا پنج‌شنبه ساعت ۲۳ در شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :