صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۵۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: با ایران به پیشرفتی درخصوص تاسیسات کرج و دوربین‌هایش دست یافتیم.

به گزارش بولتن نیوز، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز جمعه در کنفرانسی خبری گفت: با ایران به پیشرفتی درخصوص تاسیسات کرج و دوربین‌هایش دست یافتیم.

گروسی در این نشست خبری نوع دوربین‌های نظارتی نصب‌شده آژانس اتمی در تأسیسات هسته‌ای سراسر جهان را به خبرنگاران نشان داد.

وی همچنین گفت این دوربینی است که حدود ۲ هزار عدد از آنها در کشورهای مختلف داریم و اکنون خواستار نصب شدن آن در تأسیسات کرج هستیم.

مدیر کل آژانس اتمی گفت، ایران پذیرفته تجهیزات نظارتی را در ماه فوریه در مکان‌های بیشتری نصب کند.

هیچ کسی در آمریکا به ما نگفت که از توافق کرج ناراضی است. من واقعا نگران نبود تجهیزات نظارتی در آنجا بودم.

اطلاعات دوربین های مداربسته آژانس بین المللی انرژی اتمی قابل هک نیست.

اطلاعات ذخیره شده بر روی دوربین های نظارتی تاسیسات ایران در زمان احیای توافق هسته ای به اشتراک گذاشته خواهد شد.

گروسی در این نشست خبری نوع دوربین‌های نظارتی نصب‌شده آژانس اتمی در تأسیسات هسته‌ای سراسر جهان را به خبرنگاران نشان داد و گفت این دوربینی است که خواستار نصب آن در تأسیسات کرج هستیم.

بیشتر بخوانید:دوربین‌ها در کرج !

منبع: شفقنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :