صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۵۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: هر بیانیه‌ای درباره برجام که در آن به تقصیر آمریکا اشاره نشده باشد، صرفا بیان کننده اوج جهل صادرکنندگان آن نسبت به واقعیت است.

به گزارش بولتن نیوز، سعید خطیب‌زاده چهارشنبه شب در واکنش به جدیدترین بیانیه سه کشور اروپایی در مورد برجام و مذاکرات وین در صفحه توییتر خود نوشت: «هر بیانیه‌ای درباره برجام که در آن به تقصیر آمریکا اشاره نشده باشد، صرفا بیان کننده اوج جهل صادرکنندگان آن نسبت به واقعیت است.

اگر تروییکای اروپایی می‌خواهد به عنوان یک شریک منصف جدی گرفته شود، باید مانند یک شریک منصف رفتار کند. برای ایران، برجام آن زمانی از "درون تهی شد" که منافع وعده‌داده شده آن محقق نشد. آن منافع باید بالاخره تحقق یابد.»

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :