صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۵۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷
بیمار هم اکنون‌ در ICU بستری و وضعیت وی پایدار است و به زودی به بخش منتقل خواهد شد و ۲ روز دیگر نیز مرخص میشود.

به گزارش بولتن نیوز، دکتر محسن دهقان، جراح این بیمار گفت: همراهان این بیمار گفته بودند توده خارج شده، سالها در شکم "امان الله" وجود داشته بطوریکه از پنج سالگی از وجود آن آگاه بوده است ولی به دلیل ناتوانی مالی و نبود پزشک متخصص در منطقه زندگی اش تاکنون مراجعه نکرده تا اینکه همسایه مهربان این مرد زاهدانی، با جمع آوری مبالغ لازم، او را برای انجام عمل به یزد می‌آورد.

به گزارش شنبه شب روابط عمومی بیمارستان شهید رهنمون، دکتر دهقانی در ادامه افزود: پس از ویزیت اولیه بیمار، متوجه توده ای شکمی شدم و تصمیم گرفته شد تا وی عمل شود، به همین منظور با کمک ۲ پزشک جراح حاذق وارد اتاق عمل شدیم و پس از بیهوشی بیمار، عمل را آغاز کردیم.

این جراح ادامه داد: در ابتدا فکر نمی‌کردیم این توده، وزنی معادل ۲۳ کیلوگرم داشته‌ باشد، لذا در حین عمل با سختی های فراوانی روبرو شدیم، چرا که توده به شدت به عروق درونی نزدیک بود و احتمال آسیب به عروق باعث شد تا عمل ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه زمان ببرد و پس از خروج آن و وزن کردن، تمامی کادر اتاق عمل در بهت و حیرت فرو رفتند.

بیمار هم اکنون‌ در ICU بستری و وضعیت وی پایدار است و به زودی به بخش منتقل خواهد شد و ۲ روز دیگر نیز مرخص میشود.

منبع: عصر ایران
برچسب ها: بیمار ، توده

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :