صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۵۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
یکی از مدیران شرکت داروسازی فایزر می گوید که احتمالا نیاز به تزریق دُز یادآور واکسن کروناویروس برای سال های آینده وجود دارد.

به گزارش بولتن نیوز، وی گفته است که احتمالا تا چند سال آینده تزریق‌ دُزهای یادآور واکسن کروناویروس ضروری خواهد بود. هرچند هنوز مشخص نیست که تزریق دُز یادآور باید هر شش ماه یکبار یا سالانه انجام شود.

اظهارات این مدیر شرکت فایزر در اولین سالگرد تزریق واکسن کروناویروس این شرکت به عنوان بخشی از برنامه واکسیناسیون جمعی به زنی ۹۱ ساله مطرح شده است.

حدود ۶.۴ میلیون نفر-۱۱ درصد جمعیت- در انگلیس هنوز اولین دُز واکسن کروناویروس را دریافت نکرده اند.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکای نیوز، به گفته این مدیر شرکت فایزر تزریق دُز یادآور به همه بزرگسالان، مهم ترین کاری است که می توان در حال حاضر برای مقابله با سویه اُمیکرون انجام داد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: واکسن ، کرونا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :