صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۵۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
در راستای پاسداشت زبان و ادب فارسی، عنوان سریال تلویزیونی «اپیدمی» به «موج اول» تغییر خواهد کرد.

به گزارش بولتن نیوز، در راستای پاسداشت از زبان و ادب فارسی، عنوان سریال تلویزیونی «اپیدمی» به «موج اول» تغییر خواهد کرد.

این سریال اولین سریال تولیدی خانه تولیدات جوان صدا و سیما است که توسط گروهی از جوانان سینماگر تولید شده و در روز‌های آینده روی آنتن می‌رود و در آن به کرونا و حواشی مربوط به آن پرداخته است.

قرار است این مجموعه تلویزیونی از امشب (دوشنبه ۱۵ آذرماه) از قاب شبکه سوم سیما پخش شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: اپیدمی ، صدا و سیما

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :