صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۵۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
محسن کیایی گفت: این روز‌ها مشغول بازی در یک سریال در شبکه نمایش خانگی به نام «بی گناه» هستم.

به گزارش بولتن نیوز، محسن کیایی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: سه سال پیش فیلم دینامیت را بازی کردم و الان خوشحالم که پرفروش‌ترین فیلم ۱۴۰۰ شده است.

او در پاسخ به این سوال که سطح کیفیت فیلم‌های کمدی را چطور ارزیابی می‌کنید بیان کرد: این روزها به دلیل مشغله‌های کاری هیچ فیلم کمدی و حتی دینامت را ندیدم و به همین خاطر نمی توانم نظری بدهم.

این بازیگر ادامه داد: این روز‌ها مشغول بازی در یک سریال نمایش خانگی با نام بی گناه هستم که به کارگردانی مهران احمدی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی در حال ساخت است.

کیایی افزود: علاوه بر این یک فیلم سینمایی برای جشنواره فیلم فجر با نام نگهبان شب که به کارگردانی و تهیه کنندگی رضا میر کریمی دارم که تجربه جذاب بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :