صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۵۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
در دیداری عجیب، تیم بلننسس پرتغال به دلیل ابتلای ۱۳ بازیکن خود به کرونا، با ۹ نفر وارد زمین شد و مقابل بنفیکا قرار گرفت که دو نفر از این...

به گزارش بولتن نیوز، در دیداری عجیب، تیم بلننسس پرتغال به دلیل ابتلای ۱۳ بازیکن خود به کرونا، با ۹ نفر وارد زمین شد و مقابل بنفیکا قرار گرفت که دو نفر از این بازیکنان دروازه‌بان‌های ذخیره بودند.

نیمه اول با برتری ۷ بر صفر بنفیکا به پایان رسید و اوایل نیمه دوم با مصدومیت ۲ بازیکن بلننسس و به دلیل رسیدن بازیکنان میزبان به ۶ نفر این دیدار نیمه تمام باقی ماند.

برچسب ها: کرونا ، بنفیکا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :