صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۵۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
ژاله صامتی بازیگر سریال «زیرخاکی» با انتشار تصویری از آغاز تصویربرداری فصل سوم این سریال خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، ژاله صامتی بازیگر سریال «زیرخاکی» با انتشار تصویری از آغاز تصویربرداری فصل سوم این سریال خبر داد.

«زیرخاکی» به نویسندگی و کارگردانی «جلیل سامان» و تهیه‌کنندگی «رضا نصیری‎نیا»، محصول مرکز سیمافیلم است که از شبکه‌ی یک سیما روی آنتن می‌رود.

پژمان جمشیدی و ژاله صامتی به عنوان بازیگران اصلی حضور دارند.

برچسب ها: زیرخاکی ، سیمافیلم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :