صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۵۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت از تزریق بیش از 1.9 میلیون دوز واکسن کرونا به اتباع خارجی خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت از تزریق بیش از 1.9 میلیون دوز واکسن کرونا به اتباع خارجی خبر داد.

تاکنون یک میلیون و 971 هزار و 806 نفر از اتباع کشورهای دیگر که در ایران زندگی می‌کنند فارغ از آن‌که مجوز اقامت دارند یا خیر، واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

پیش از این نیز دفتر سازمان ملل متحد در ایران گزارش داده بود که ایران به عنوان بخشی از برنامه ملی واکسیناسیون کرونا، پناهندگان ساکن در این کشور را "همزمان با شهروندان خود" واکسینه می‌کند.

برچسب ها: وزارت بهداشت ، واکسن

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :