صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۵۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تأیید کرد که مدیرکل آژانس سه‌شنبه آینده برای رایزنی با مقام‌های ایران عازم این کشور می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تأیید کرد که «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس سه‌شنبه آینده برای رایزنی با مقام‌های ایران عازم این کشور می‌شود.

بر اساس بیانیه آژانس، گروسی روز سه‌شنبه پس از بازگشت از ایران، در نشستی خبری شرکت خواهد کرد.

منبع: ایلنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :