صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۵۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
محمدرضا صابری، دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران
دبیر انجمن سینماداران کشور از احتمال افزایش ظرفیت سینما‌ها از اول آذر خبر داد.

محمدرضا صابری، دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران کشور، با اشاره به اینکه تاکنون کسی در سینما‌ها به کرونا مبتلا نشده است، گفت: متاسفانه با وجود رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و دور بودن سالن‌های سینمایی از آلودگی به ویروس کرونا هنوز سینما‌های کشور با ظرفیت ۵۰ درصد فعالیت خود را دنبال می‌کنند.

او با اشاره به استقبال مردم از فیلم‌های سینمایی قهرمان و دینامیت عنوان کرد: در روز‌ها و ماه‌های گذشته در جریان اکران فیلم‌های سینمایی، مردم نشان دادند همچنان به سینما وفادار هستند و به نظر می‌رسد از امروز با آغاز اکران فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ شاهد استقبال بیشتر مردم باشیم.

صابری در پایان گفت: در روز‌های اخیر نامه‌هایی به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شده است تا سینما‌ها از اول آذر با ظرفیت ۸۰ درصد، فعالیت خود را دنبال کنند که منتظر پاسخ آن هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :