صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۵۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس فقط به یک دلیل اپلیکیشن این باشگاه را تبلیغ نمی‌کنند.

به گزارش بولتن نیوز، مدت‌هاست باشگاه پرسپولیس با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و به دنبال آن بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس هم هنوز نتوانستند از فصل جدید خود درصد و مبلغی را دریافت کنند که همین موضوع باعث ناراحتی سرخپوشان شده است.

در این بین قسمت کمی از مطالبات فصل گذشته بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس هم پرداخت شده تا باعث ناراحتی بیشتر آنها شود.

باشگاه پرسپولیس مدتی است اپلیکیشنی را معرفی کرده تا به وسیله آن بتواند به درآمدزایی برسد اما نکته عجیب اینجاست که تا امروز بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس بر خلاف اعضای تیم استقلال تبلیغی برای این اپلیکیشن فضای مجازی انجام نداده‌اند.

پیگیری ما نشان می‌دهد که پرسپولیسی‌ها از اینکه نتوانستند تا امروز بابت فصل جدید از مدیریت باشگاه مبلغ مد نظرشان را بگیرند ناراحت هستند و تا زمانی هم که این اتفاق رخ ندهد برنامه‌ای برای تبلیغ این اپلیکیشن در فضای مجازی ندارند.

البته شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا هر چه سریعتر به بازیکنان و کادر فنی خود برای فصل جدید پول بدهد اما فعلاً چنین اتفاقی رخ نداده.

 

منبع: میدان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :