صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۵۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
رئیس سازمان بورس:
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از پیگیری جدی به منظور رفع مشکلات توزیع سود نقدی شرکت‌ها از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، مجید عشقی گفت: پیرو مذاکراتی که در جلسه با رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، توزیع سود نقدی شرکت‌ها از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) با اولویت بالا در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: پیرو همین موضوع در آینده نزدیک مشکلات توزیع سود شرکت‌های بورسی از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) به طور کامل مرتفع خواهد شد.

گفتنی است، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در دیدار با حسن شجاعی، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص موضوعات مختلف از جمله پیگیری مطالبات سهامداران خرد گفت و گو کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: توزیع سود ، سجام

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :