صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
از 4 هزار جایگاه سوخت در سراسر کشور 3 هزار و 700 جایگاه دوباره به سامانه هوشمند سوخت متصل شده‌اند.

به گزارش بولتن نیوز، سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: از 4 هزار جایگاه سوخت در سراسر کشور 3 هزار و 700 جایگاه دوباره به سامانه هوشمند سوخت متصل شده‌اند.

وی گفت: پروژه اتصال جایگاه‌ها به سامانه هوشمند امروز به پایان می‌رسد و سوختگیری در تمام جایگاه‌ها با کارت سوخت انجام می‌شود.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :