صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «نجلا ۲» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور به آبادان رسید.

به گزارش بولتن نیوز، این روز‌ها تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «نجلا ۲» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه کنندگی سعید سعدی در آبادان ادامه دارد. پیش از این تصویربرداری این سریال در لوکیشن‌هایی واقع در جنوب تهران پیگیری می‌شد.

در این سریال حسام منظور، محیا دهقانی، ایوب آقاخانی، سوگل طهماسبی، تورج فرامرزیان، مصطفی ساسانی بازی می‌کنند.

داستان فصل دوم این سریال درباره اشغال خرمشهر است و عبِد در این فصل نقش محوری در داستان دارد.

در فصل نخست این سریال حسام منظور نقش عبد دشتی، سارا رسول‌زاده نجلا، آزیتا حاجیان، ملیکا شریفی‌نیا، هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی، سوگل طهماسبی، مصطفی ساسانی، جواد پورزند، علی غابشی و … به ایفای نقش پرداختند.

این سریال در ۳۰ قسمت برای شبکه سه سیما تهیه و تولید می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: نجلا ۲ ، تصویربرداری

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :