صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۸۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۷:۲۳
کیهان:

گفت: چه خبر؟!
گفتم: يكي از مدعيان اصلاحات كه به انگليس پناهنده شده است مي گويد؛ اگر در ايران مانده بودم، بعيد نبود كه در انتخابات شركت كنم.
گفت: خب! چطوري؟!
گفتم: ايشان مي گويد؛ البته مي دانم كه شوراي نگهبان صلاحيت مرا تاييد نمي كرد.
گفت: حرف حساب زده! فهميده حقشه كه رد صلاحيت بشه!
گفتم: چه عرض كنم؟! يك جوجه تيغي گوشه اي نشسته و زار زار گريه مي كرد. پرسيدند چيه؟ چته؟! گفت؛ هيچكس حاضر نيست منو بغل كنه!
    

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
مثل همیشه جالب و قابل تأمل.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :