صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
مهرداد جمال ارونقی اظهار داشت: از دو میلیون دُز واکسن اسپوتنیک که قرار است هفته آینده وارد شود لحظاتی پیش طی اولین بارگیری ۷۰۰ هزار دُز وارد شد.

به گزارش بولتن نیوز، مهرداد جمال ارونقی اظهار داشت: از دو میلیون دُز واکسن اسپوتنیک که قرار است هفته آینده وارد شود لحظاتی پیش طی اولین بارگیری ۷۰۰ هزار دُز وارد شد.

وی ادامه داد: این هفتاد و سومین محموله واکسن وارداتی به کشور است که پس از ورود آن آمار واکسن‌های وارد شده به کشور از ۱۲۰ میلیون دُز گذشت.

منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: واکسن ، کشور

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :