صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
هلال‌احمر ۸۸ میلیون دُز واکسن وارد کرد
 کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه واردات واکسن همچنان ادامه دارد گفت:تلاش‌ها در وزارت بهداشت، وزارت امورخارجه ...

به گزارش بولتن نیوز، کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه واردات واکسن همچنان ادامه دارد گفت:تلاش‌ها در وزارت بهداشت، وزارت امورخارجه و هلال‌احمر با نظارت معاون اول رئیس جمهور برای واردات واکسن به طور مستمر ادامه دارد و نتیجه‌ی این تلاش‌ها ورود ۶ محموله به میزان ۳۶ میلیون دُز واکسن کرونا از نوع سینوفارم طی دو هفته توسط جمعیت هلال‌احمر به کشور بوده است.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر در مجموع از اردیبهشت ماه تاکنون، ۸۸ میلیون و ۳۹۰ هزار دُز واکسن به کشور وارد کرده است.

همتی با بیان اینکه به اندازه کافی واکسن سینوفارم وارد شده و نگرانی از این بابت وجود ندارد گفت: در مهرماه حدود ۴۲ میلیون دُز واکسن سینوفارم وارد کردیم و ظرف دو هفته آینده ۳۰ میلیون دُز دیگر واکسن سینوفارم وارد خواهیم کرد.

وی در پایان با اعلام اینکه هلال‌احمر بنا به درخواست وزارت بهداشت واردات واکسن را ادامه می‌دهد، اظهار کرد: خوشبختانه تولیدات داخلی رشد خوب و امیدوار کننده‌ای دارد با این حال جمعیت هلال‌احمر آمادگی دارد براساس درخواست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به میزانی که نیاز کشور باشد واکسن وارد کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: واکسن ، هلال احمر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :